HTML

egy ember blogja

Tíz éves lett egy ember, az index - korábban iNteRNeTTó - Törzsasztalának törzsvendége. Miután lassan elér a kamaszkorba, úgy gondoltam, hogy teremtek neki virtuális otthont, ahol gondolatait rögzíteni tudja. (Miután az én otthonomban nagy a rendetlenség, ez a lehetőség tűnt a legalkalmasabbnak...) Akit érdekel: olvassa. Akit nem, az ne.

Friss topikok

  • Eeyore: szerintem is jó lenne, ha írnál :-) (2009.05.05. 15:26) Vívódás
  • semota: egy ember: engem őszintén lenyűgöz, és nagyon tiszteletreméltónak találom, ahogyan átléptél a saj... (2008.11.24. 15:36) Köszönt ő

Linkblog

Archívum

Köszönt ő

2008.11.09. 11:30 egy ember

Egy ember szeretettel köszönti önmagát és a véletlenül idevetődő balszerencsés olvasót.

A blog elsősorban azért nyitódott (sicc...), hogy egy ember rögzíteni tudja gondolatait. Ezért 10telettel átadom a szót neki.

Neduddgi

Köszönöm a szót. Átveszem és már nem is adom vissza. Ne gondolja senki, hogy eddig nem próbálkoztam elpotyogtatott gondolatmorzsáim összesöprésével, csak éppen nem övezte siker.

Az köztudott, hogy az írás elszáll, a szó megmarad. Így a különböző cetlikra rögzített morzsáim a szemetesbe kerültek - a cetlivel egyetemben. Nem vagyok egy katalogizáló alkat, no. Talán jobb lett volna kimondani...

Aztán az első fájlok: txt, wks, majd - a csúcsok csúcsa... - a doc! (És a pdf-ig még el sem jutottam, hogy a html-ről ne is beszéljek...) A kezdetben szorgalmasan lemezre rögzített fájlok sorsa sajnos ugyancsak keserű. Egyes lemezek elvesztek. Egyes lemezek már be se férnek az ámítógépek erre rendszeresített lukába... Mások beférnek, de működni már nem hajlandók... És mostanság riadtan kell látnom, hogy egy ember Tasztalos hozzászólásainak egy része eltűnt valahol a ködben, így többé nem lehetett tétlenül elmenni egy ember múltjának ilyetén széthullása mellett. 

Egy ember számára új korszak közeleg. Nemsokára lehúzhatja azt a rolót, amely bezárja talán legnagyobb gyötrelmeinek rémséges boltját és kiteljesedhet valami másban, aminek építgetését 10 évvel ezelőtt megkezdte. Ehhez nem árt tudni, honnan indultam és minek. Még a végén elfelejtem...

 

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egy-ember.blog.hu/api/trackback/id/tr60758379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

semota · http://livewithit.blog.hu 2008.11.18. 12:04:22

üdv a bloggerek sorában :) én érdeklődéssel fogom olvasni minden sorodat.
:)

egy ember · http://egy-ember.blog.hu 2008.11.23. 10:51:00

Kedveseim!
Köszönöm az érdeklődésetek és jókívánságaitokat.
Sajnos e héten rámszakadt a gázgyár... Sok volt a munka és évvégéig nem nagyon várható javulás.

Ráadásul, Nektek most férfiasan bevallom, hogy nehezen szültem meg Beának a semota blogjában írt kommentemet. Nehéz volt kinyílnom, de úgy éreztem, hogy Beának erre szüksége van, így az "egy ember" ars poetica jegyében kénytelen voltam a megszólításra illő választ adni. Merthogy Bea is egy ember, akinek élete még menthető. Tehát meg kell kapnia tőlem azt a leheletnyi segítséget, amennyire irányában képes lehettem...

semota · http://livewithit.blog.hu 2008.11.24. 15:36:48

egy ember:

engem őszintén lenyűgöz, és nagyon tiszteletreméltónak találom, ahogyan átléptél a saját korlátaidon. remélem, hogy még lesznek ilyen megnyílós-feltárulkozós postok, még ha nehéz is. én nem hiszem, hogy az, hogy az ember aspergeresnek születik, valamiféle halálos ítélet lenne, ami lifelong szopásra kárhoztatja az embert. én mindig úgy tekintettem erre, hogy a korlátaink azért vannak, hogy meghaladjuk őket.
süti beállítások módosítása